IUP IDAG

Egentligen fattar jag inte varför man säger IUP dag när man bara ska jobba efter i något ämne. Man kan ju bara säga jobba efter. Inte tror att dom är cool bara för att dom sätter ditt något annat konstigt namn så inte alla förstår? De ända som vet vad IUP betyder är pluggisarna,lärarna. Ja och jag är absolut ingen pluggis. Visst vill jag ha bra betyg när jag ska sluta 9an men jag tänker inte bli en pluggis. Men som sagt, Har bara sovit 6 timmar i natt och jag är jätte trött. Nu är det jävligt fräkt här! Dom har IUP dag när det är den bästadagen också. Dom tog dagen när vi knappt har några lektioner o mest håltimmar. Dom kunde väl ha det på tisdagen istället. För du slipper jag spanskan och den långa håltimmen. Men nu ska jag sätta på mig kläder. Jag vet bara vilka byxor jag ska ha men inte tröja. Jag vill inte ha tjocktröja hela tiden. Mååste verkligen köpa nytt. Men nu ska jag göra mig iordning.



PUSS SÅ LÄNGE :* <3

2009-11-23 @ 06:46:58 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0