hos bästa hanna! <3

sov minst bara två timmar inatt. aja ska sluta klaga nu, haha. men gick upp vid halv sju typ. duscha , fixade mig, grinig för jag har typ inga kläder. jag var så nära att gå till skolan me trosor o linne haha. så tänkte jag, aja hade kemi först, sög, sen håååltimme. typ dampade som bara den med philip o hanna hahhaha, sällan vi"!! sen hade vi spanska, dampade sönder igen. sen hade vi hål igen, hanna o jag gick hem till mig. kollade skolkatalogen, fick den idag. så kokade vi makaroner ;D (y) hahahhah. sen så gick vi tillbaks till skolan kom typ fem minuter försent. men so what. ah haha , hade bild då. sen dampade vi där också. sen efter bilden skrämde jag skiten ur hanna , stog bakom dörren, så kom hon, så skrek ja as högt. så blev hon skit rädd o jag med, så jag skrek som bara fan o skrattade som bara den. stoffe stog o garvade hahahaahah!! men ah, sen gick jag o hanna hem till henne. pratade om massa. så ahh, sitter hemma hos henne nu, ska baka bullar snart när hennes mamma kmr :D sen blir de typ massa mer (a) typ as kalas bliree hahaha :D kommer hem nog ikväll, ahh har inge mer o skriva nu., pussssss på eeeer!! <3333333333333333333333333

2009-11-09 @ 15:07:01 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: m

så himla fin blogg :)

2009-11-09 @ 19:12:04
URL: http://meriemjamil.blogg.se/
Postat av: hanna

ASKALAS BBY ;D

2009-11-09 @ 19:59:37
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0