Hemma

Vaknade vid elva tiden av massa sms. Kollade på tv ett tag, sen satte jag mig vid datorn. har iaf nyss ätit. ska ta en varm dusch nu, känns att jag behöver de för min jävla lingonvärk. Tänk vi skulle bada idag och alltid när vi ska bada så har jag alltid rödvecka. + att jag alltd blir sjuk. Jaja idag ska jag plugga engelska o kemi. Ska sattsa på vg eller mvg när de blir prov. Engelska provet är på onsdag ska börja lite nu. Och på kemi provet är på fredag nästa vecka. Så jag ska sattsa på mvg på det.Klart jag kommer o klara det, när jag läser varje dag. Men skriver mera senare. Puss på er <3:*


2009-11-30 @ 13:26:22 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: The Lyrics Of My Life - En ung grabb som skriver poesi

The Lyrics Of My Life - En ung grabb som skriver poesi.



Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner. Det känns som jag har fått alldeles för många trappor så det är värt att lägga ned lite tid på att skriva om vilket håll man gick eller ska gå. Dels för det känns skönt att få ut alla tankar och känslor och dels för att alla val jag gör är minnesvärda. Det är det som gör mitt liv..



Nu är bloggen tillbaka, med nytt utseende och ännu mer poesi.

Så besök gärna, läs lite och kanske så kan du berätta vad du tycker.



http://thelyricsofmylife.blogg.se

2009-11-30 @ 13:51:16
URL: http://thelyricsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0