hatar måndagar

Började med att jag gick upp vid kvart över sex, fixade mig, blev så jävla arg för jahittade inga kläder. så de blev så klart mjuks -.- är så trött på det! oså hatar jag min jacka också!. åååh! , gick till skolan me evelina vid kvart i åtta. sen började vi med kemi, sen håltimme, hälsade på nåra, spanska, håltimme, cafeterian, bild, idrott, sen slut. fast ja va inte med på gympan. ah sen va ja me natta amanda o hanna en stund, gick ner till ica o så. pratade o en massa. sen vid halv sex gick ja till okq8, mamma o pappa skulle te sandviken då ville ja följa me. hehe i love sandviken - i hate storvik. ah kom hem för en stund sen, har nyss ätit lite, ska snart gå till vardagsrummet o kolla på tv. men ah, puss på er :* <3


2009-11-16 @ 18:45:38 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0