fredags mys

idag är det äntligen fredag. de som suger är att jag har en engelskalektion idag. och sen slöjd me bettan ;o
okejj? hur kul kommer de här bli. oså en sak är tummen upp att jag inte ska göra matteprov idag. klagade på att jag inte kan.  för i fredags så fick jag bara 3/14 på min diagnos. ja bah: tre av fjorton!!!!!! fattar inte du att jag är dålig på matte eller!. jag tänker fan inte göra nå jävla matteprov. jag kan ju förfan inte,jag kommer ändå o få inte nåra rätt på provet.!!!!, och han som sa att 3 av 14 är bra?  jag va så jävla nära att slänga böckerna i luften o dra där ifrån. men istället började jag skälla på han istället. hm idag kanske de blir valbo. får se va som händer. men nu måste ja fixa mig -.- puss på er <3

nu måste jag verkligen färga mitt hår!

2009-11-20 @ 06:45:27 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0