Fredag den 13

Sist när de va fredag den 13 så blödde jag näsblod i 7 timmar på en dag. Så skulle jag ut på den kvällen också, men då kunde jag heller haha. jah har precis duschat för jag frös som bara den. men nu är jag ren iaf, ska sätta på mig kläder o fixa mig osånt. Ohh fan vilken tur jag hade igår kväll. jag trodde att vi skulle ha engelskaprov imorrn. Så hade vi inte de, fan vilken tur jag hade! för kärringen har nåt emot mig för jag inte fattar va hon säger ? men hon låter som en uppstoppad gris när hon pratar engelska. HAHAH! jag hanna o natta o philip typ härmar henne hur hon gör på lektionen, hon håller typ på me tungan utanför? ofräsht. åhh hon är fan den irriteraste som finns, hon,peho,ingegerd,ingmare, o en massa mer -.- men idag ska iaf jag o hanna fixa så vi ska stå i cafeterian på måndag. och idag kan inte ja sova hos hanna, för ja ska typ bort imorrn. så får ta de imorrn ist. ja men nu ska jag fixa mig, puss <3


2009-11-13 @ 06:54:19 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0