Förlåt! Glömde bloggen igår

Jobbigt att gå upp tidigt varje morgon. Kvart över sex varje morgon förutom på helgerna. Vi har inte en enda sovmorgon på vårt schema, alla andra klasser har det men inte vi! Jag är så trött så jag orkar knappt prata eller "jobba på lektionerna". Så jobbigt är det för mig, och även om man försöker gå lägga sig i tid på kvällarna, men jag somnar ändå vid halv ett eller tolv. De är ju så mycket man tänker på o allt. Aja har precis fixat mig lite grann. det är bara sätta upp luggen åt sidan o sminka mig liiiite. Ska inte platta håret idag, jag lockade igår ju, så lite är de kvar :) . Nu ska jag berätta vad det händer i skolan: den första lektionen blir engelska, förstöra morgonen för alla i klassen, schysst! , sen hemkundskap, vi ska göra äppelkaka o marsansås (y) , sen håltimme "lunch", sen so, sen matte. Sen hem, sen bort. Egentligen älskar jag onsdagar, men engelskan gillar jag absolut inte. visst vill jag lära mig engelska, men det är fel lärare. oså slutar jag kvart i två o kanske tidigare om vi håller käften på matten. Men tror ni att jag kommer o fixa det? jag sitter ju o skrattar rätt mycket. Jag var nästan o bli utslängd förra veckan för jag pratade. Och på kemin för att jag o natta härmade ***** ***** ! Jag fick en varning men inte natta. Hahaha! Men som sagt var, om 11 dagar fyller jag år. Alla dagar går så segt. Inte helgerna utan skoldagar speciellt alla långa dagar. Ah igår när jag lagade mat. så kom mamma o pratade om att hon ska jobba natt o så. Ja bah: jag jobbar natt vid datorn på helgerna, så jag kan jobba natt hos alla mupparna. Så skrattar hon bara o säger: Ja men du kan ju va med mig när jag ska jobba natt. Ja bah: Va? de får jag väl inte, ? Hon bah: Jodå, kan gömma dig i bilen sen hämtar jag dig sen. Ja bah: öh okej ? . Vilken dag ska du jobba natt då?. Hon bah: Nyårsafton. Ja bah: ALDRIG! ska jag sitta där på nyårsafton o inte göra nånting! De tänker jag fan inte göra, jag ska göra nått annat då! Hon bah: aha vad ska du göra då? Ja bah: Va me nåra tror jag? inte sitta hemma iaf som jag har gjort hela tiden. Men nu skiter jag i det, jag ska inte sitta hemma på en nyårsafton. Aldrig!. Men nu ska jag börja o fixa mig lite. Kanske skriver när jag kommer hem om jag orkar. Annars gör jag det när jag kommer hem på kvällen. Men puss på er då finns på mobilen! :* <3


2009-11-18 @ 06:58:53 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0