förbannad

va as förbannad idag på matten, va nära o kasta böckerna på peho. för han tog alla andra som behövde hjälp så sket han i mig. jävligt schysst! ååhh får nå jävla fel på han. ah sen vare spanska. fick typ värsta migrän. så ah , sen flyttade vi fram provet tills på torsdag för typ ingen kunde inte dom . sen vare svenska, skit kul not. sen lunch, de där kallade jag inte lunch precis. sen vare so. as kul o läsa om gud haha. efter de så gick ja, amanda, o hanna hem till hanna. vi åt bullar som hanna o ja bakade igår. såå goda! sen gick vi tillbaks te skolan för vi skulle börja då, så skulle vi ha gympa. men ja o hanna va inte med. ja hade ju migrän o förkyld. sen ah, slutade vid kvart över tre. mötte evelina också, ah är hemma nu. ska snart gå o lägga mig o sova. är så jävla trött. ah men puss hejs , skriver mer när ja vaknar <3333


2009-11-10 @ 15:47:52 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea MN

Fin blogg :)

2009-11-10 @ 17:11:54
URL: http://www.fameboost.com/?l1=external&l2=facebook&p=12337209
Postat av: luckeboi

Läs om en verklig händelse som hände på ett konfirmationsläger i sommras. Det var det läskigaste jag har varit med om.

Mvh. Lifeoflucke.blogg.se

2009-11-11 @ 10:48:28
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0