Familjepizza

På håltimmen som vi hade var 3 timmar och jag visste inte ens att vi skulle ha nån hemkundskap för killarna sa att vi inte skulle ha det. Så säger amanda sen att de va det. men sen gick vi till ica och köpte dricka så gick vi till turino. Philip köpte familjepizza till hanna mig natalie och amanda och till sig själv, hur gulligt är inte det då? Och köpa en familjepizza. Jaja gick tillbaka till skolan trökade oså, sen kollade vi på när andreas wedmark och stoffe arvidsson dansade för alla på skolan. Asså fatta hur mycket dom har skämt ut sig! Filmer ligger ute på youtube. Så ramlade andreas när han skulle snurra runt haha! men sen hade vi lektion vid ett, förut såg jag verkligen fram emot mattelektionerna för jag jobbar så bra på dom lektionerna. Men sen dess jag fick den lätta boken så har jag blivit mer surare än jag var förut. Visst han vill mitt bästa, men det känns som att jag går i 6an igen. Känner mig så himla dålig. Men ja kom hem vid två tiden. Evelina tunnade ur mitt hår så nu har jag tunt o fint hår igen. Till helgen vill jag köpa hårfärg punkt slut. Men imorgon har jag fysikprov måste plugga. Men skriver mera senare. Puss <3


 





2009-11-25 @ 15:35:35 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0