borta bäst, hemma sämst

kom hem för nån timme sen. Va i sandviken, köpte lite grejer. sen en valbo en snabbis. Så ja nu är ja hemma, väntar på mat nu är så jävla hungrig. oså väntar jag på att klockan ska bli sju. då blire ett as bra program "guds tre flickor". seriöst de är as bra, jah imorrn blire o plugga. Så jag slipper o va så länge i skolan på måndag. har  typ iup dag igen! man ska typ jobba efter de man har missat o så. ska bara skriva min uppsatts o typ inge mer. resten ska jag försöka göra hemma, vill inte ens va i skolan. har aldrig gillat hedäng. från första dagen jag började på hedäng så började jag hata skolan. då tänkte jag bara "ooh nej, har hela lågstadiet,mellanstadiet och högstadiet kvar på hedäng. så rätt så skönt att ja går i 7an nu. har ju bara två år kvar. men de kommer o gå fort. ska göra så att de går fort iallafall. jaja ska iaf städa ihop mitt rum, är tvungen. massor av kläder. o massa grejer på mitt skrivbord o på byrån. herregud. egentligen orkar jag inte. men de blir ju bättre när de blir klart. man har ju inge val..men ah ska väl göra de nu, puss på er (: <3


2009-11-21 @ 18:02:04 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0