Blev Valbo igår & mycket skrattanfall

När jag kom hem igår. Så var Nän hemma hos oss, så satte jag mig vid bordet o pratade me Evelina och Nän. Så gjorde hon nå konstigt ljud när hon pratade i telefon. Asså jag skrattade så tårarna rann o fick kramp i magen. Sen gick hon därifrån till vardagsrummet, hon la sig på golvet o dampade haha. Herreegud va vi garvade. Evelina fattade fan ingenting, sen kom hon tillbaks från vardagsrummet, så hade Evelina tagit hennes sked i oboyen. Hon baah" neej va är min sked ". haha lät så himla fult så jag as garvade! hahahaha! Sen gick fick vi skjus av mamma till skolan för Nän skulle med bussen till Åshammar. Sen åkte vi hem o fixade lite. Sen åkte vi till Valbo. Köpte bara en foundation för alla mina tre är slut. Måste köpa puder och läppstift o mascara sen också. Aja hittade massssssor av kläder o smink o allt som jag vill ha. Men ja iallafall. Måste verkligen köpa hårfärg snart. Men ahh, kom hem vid sju tiden igår. Så jag orkade inte lägga ut nått inlägg. För på kvällen mådde jag illa o hade ont i huvet. Men idag blire också Valbo igen. mamma glömde köpa en sak på ikea. så jag ska följa me henne. men nu ska jag duscha och fixa miiig. pusss <3


2009-11-21 @ 10:15:59 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0