Äntligen november

Godmorgon! sovit gott? det har för en gång skull jag gjort. Vaknade först vid elva tiden att en person skickade sms. Schysst när den personen vet när jag sover länge. Då blev jag grinig då också. Så jag slängde upp mobilen på byrån och sen somnade jag om.Vaknade igen vid halv två, sen tänkte jag att det är onördigt o sova bort hela dagen så jag gick upp. Tog nåra mackor o oboy o gick in till mitt rum o nu kollar jag på körslaget, såg inte hela igår. sen blir det mammas pojkar! Åååh vad jag älskar det. Så himla bra. Idag är den sista dagen på höstlovet. Känns bara skit, det har gått för fort. Jag vill ha höstlovet minst 2 veckor. Men hur mycket kan man slappa på en vecka då? Det är inte så mycket för mig. 2 veckor tycker jag, säkert någon töntpluggis som vill ha minst en dag haha. Men bloggen ser helt konstig ut nu, Jag ska fixa den. Sen ska jag inte fixa den nåmer. Men nu ska jag kila iväg. Puusssss <3






2009-11-01 @ 14:02:46 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0