Äntligen hemma!

Har ont i rumpan för jag har suttit på en trästol och kollat på en film om Moses. Och jag vill inte ens lära mig någonting utav han. Slösa mitt liv på en berättelse om han. Så suck your dick Moses!
ja kom hem vid kvart över tre. Typ ville hem så fortsom möjligt. oså när jag var på väg ut från skolan, så va de nå gäng killar som satt typ vid nån bänk, dom bah: hejdååå gumman!. ja bah: ööh ? herrå ?
jaja hade inte ätit nåt i skolan, så jag va rätt så hungig. så gjorde jag mitt fysik prov, asså seriöst det gick faktist bra! men nu ska jag fixa lite grejer. puss på er :*<33


du ska inte tro att vi är sams lilla du
jag mena allt jag skrek i skolan

2009-11-26 @ 16:09:04 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0