vill ha allt tillbaks.

hej alla ni som läser min blogg :*
Spelade buzz igår med Evelina och hennes pojkvän. och jag förlorade helt. sen vid halv tolv gick vi tre ut på en promenad med Adina och Musse. aja kollade på big brother med mamma o pappa sen. tog en dusch sen gick jag o la mig. men idag ah elr ikväll så blire typ bara tv o myspys. inatt iaf vid halv ett tiden blir det fredagen den 13:e :D yes!. måste kolla på. oså på 102 dalmatiner (a) . haha men den är ju fan bra , men nu ska jag duscha tror ja, ah elr sen efter när ja har kollat klart på big brother. skriver kanske mera senare. puss på er <3


2009-07-25 @ 16:17:13 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Pappa

Haha..hoppas att du inte blev rädd när du titta på fre den 13 ... brr .. man vet inte när jason kommer o hälsar på !

2009-08-03 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0