utan min syster i 6 dagar

Jag fick säga hejdå och krama Evelina igår, för hon skulle åka bort tidigt imorse. Hon ska åka till Helsingborg till hennes pojkvän. så nu sitter jag här själv och kollar på lasse majas detektivbyrå kameleontens hämnd. hehe ,
ska snart duscha o sätta på mig mjukiskläder, orkar verkligen inte göra något idag mer än att sitta här eller lira, eller kolla på filmer. hehe jag är lite lat nu, hm nästa vecka blir de nog stockholm med mamma :) äntligen, shoppa shoppa shoppa!. mathilda <3 shopping, haha :D men nu är jag skit hungrig ska äta nåt. om de finns nåt, men skriver mera ikväll.<3






2009-07-30 @ 13:59:51 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0