sista juli

Har inte hänt så mycket idag, åkt till hofors en sväng, lirat,lirat,lirat, fixat blogghelvete haha!
Idag har jag haft 143 besökare på bloggen ;) lägg aldrig av med att kolla bloggen hörni (:
aja nu ska jag lägga mig i sängen o kanske kolla på nån film. orkar inte sitta här vid datorn,
tänker bara på hur förbannad jag var när jag höll på att fixa bloggen själv. suck, de va inte så bra
suckade, och suckade gjorde jag hela tiden. mer irriterad blev jag , sen fixade iaf david åt mig iaf, tack <3
ska inte fixa bloggen på ett tag nu, vågar inte haha, då blire bara kattskit utav allt!. men hare bra nu
skriver mera imorrn när jag vaknar. puss på er. glöm inte att smsa mig! :D <3

jag vill men ändå inte glömma..

2009-07-31 @ 23:56:19 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0