Min vardag.

Nu ska jag berätta hur min vardag har varit:
vaknade i Evelinas säng. Hoppade in i duschen och sen fixade jag mig
åt lite frukost, borstade tänderna, sen kollade jag i halens tidningen,
sen åkte jag mamma och Evelina till Valbo.
hittade inget speciellt heller. så vi åkte mot Sandviken,
gick in till Maxi ica. fick en dricka o godis utav mamma hih.
sen åkte vi mot bj. mamma skulle ha nåt där på ica
så gick vi in, hon köpte de hon skulle ha,
så gick vi mot bilen o körde hem
och nu sitter ja här.
ska snart kolla på fredagen den 13:e :)
vågar kolla skräckfilm själv iaf " stolt "
ska tjocka mig på godis o trocadero nu
sen får jag väl springa bort fettet. haha













nu blir det fredagen den 13:e :)

2009-07-29 @ 16:57:30 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0