I <3 STOCKHOLM

Har inte hänt så mycket idag faktist. har bara lirat och kollat på tv hela dagen. oså har jag och Evelina städat lite i huset, hih
orkade inte göra så mycket idag. skulle egentligen städa ihop i mitt rum. men det har jag inte gjort än, de har jag sagt mer än 3 dagar nu, haha.
sitter här nu och kollar på nyheterna. men efter så blir det ju Beck - annonsmannen. Efter det så blir det myspys i Evelinas rum. vi ska kolla på lasse majas dektektivbyrå eller vad de heter. hihi , och Evelina ska åka till Skåne på fredag, så jag blir ensam med mamma och pappa. de kommer bli tråkigt utan henne i huset, vem ska jag gå till när jag har tråkigt, vem ska jag lira med, vem ska jag sova med på nätterna, vem ska jag prata allting med, fan kommer bli tomt. hon ska vara borta tills på onsdagen. och idag sa mamma att hon och jag ska åka till stockholm nån dag nästa vecka eller på fredag. shit! :D bara hon och jag, låter skönt. de blir nog inte gröna lund tror ja. kul och åka själv, nejnej. och mamma åker typ nästan ingenting. fattar bara inte varför. aja nu sitter jag här och tänker på hur man fixar design SJÄLV på bloggen. om man ska installera eller hur man gör. får väl fråga någon då. för jag vill göra om min blogg igen som jag själv vill ha den. men det amanda gjorde till mig på bloggen den va ju jätte fint. men jag är ju en sån som tröttnar fort på något, men nu ska jag kolla på beck, skriver mera imorgon när jag vaknar. ska sova i samma säng som Evelina igen. aw det va ju jätte mysigt. hihi =) . men nu fick jag en tanke nu , om jag ska beställla nåra kläder på nätet. funderar på en tjocktröja. men då har jag ju inga pengar kvar ju. men får spara ihop lite pengar nu. för jag ska städa och rensa ihop min stökiga gaderob "stavning" nån dag som jag har sagt i över 1 år nu. men då har jag ju nästan inga kläder kvar. inte så mycket iallafall. måste köpa mera " kortärmad,jeans,mjukisbyxor,stjalar,strumpor,tjocktröjor,linnen och allt sånt". så jag måste minst spara tills jag får 3000 spänn. får väl köpa lite grejer då och då och spara lite oså. men nu ska jag kika beck,

vill ha tillbaka mitt ljusa hår
ångrar att jag färgade...



2009-07-27 @ 22:25:20 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0