vill ha en ny skräckfilm

Har ändrat min blogg många ggr nu,men nu ett tag får de va såhär.
öhm, ja tänkte kolla på nån skräckfilm, men jag har nästan kollat på alla som jag har här hemma
och dom suger verkligen ,

halloween; tröttnat på
fredagen den 13:e; suuger!
the ring; SUGER KUK
the ring two; kan stoppa upp sig i arselet
the stringes "stavning" ; barnfilm
barnhemmet; ah? verkligen läskig, suger somfan


men de finns lite mer, men dom är as dålig ;o
måste köpa nån bra film sen,
aja har inte städat rummet heller,
orkar verkligen inte de, hehe
men som sagt,. evelina ligger
som vanligt i min säng
sällan alla älskar min säng :o
höhö men ska försöka ta bort na
från mitt rum, men de kmr inte gå nå vidare
men aja ha de så bra då, puss

livet går, även att jag har svåra sår :'(



/ mathilda
2009-08-28 @ 18:39:31 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0