Very fun

asså shit asså. nu vill jag verkligen färga mitt hår ljusare!
och mitt hår växer aldrig mer? giive meee långt hår! ååh de är så snyggt
asså gud, nu kollar jag på nå två ska man vara, men skit samma
ska duscha nu. och spraya brun utan sol ,
gud va jag saknar mina bebisar. gud assså har typ inte träffat dom på lovet helt sjuuukt
oh fun fun! ska fixa min blogg tillll rosa , vit svart. me love! <3
tröttnar verkligen fort på saker. men liksom vem älskar inte rosa?
de har jag gjort sen jag var en liten blondin till o med.
men nu ska jag duscha o spraya brun utan sol o mysaaa vid tv
PUZZZZZZZZZZ BEEBS! <3

2009-08-02 @ 15:11:54 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0