tråkig dag blev till en bra dag

gick till skolan typ 07.40 me evelina.
lekte runt me becca på morgonen haha x)
sen hade jag no, fick läxa tills på fredag ;o
sen vare håltimme, då gick hanna o jag
till okq8 för att köpa callipo "negersnopp"
o klubba o tuggummi, sen gick vi till gungan
o snacka en massa, sen gick vi till turino o satte
oss där, så tog vi en massa bilder, rätt nice vare iaf ;)
sen gick vi te okq8 igen för att vi skulle köpa fanta
sen gick vi te baks till skolan, sen hade vi spanska,
hade håltimme igen, åt mat, "jag gjorde inte de".
gick runt lite med becca,evelina,johanna, o nän
haha becca är så jävla bäääst x)
ah sen hade vi bild, sen slutade vi tidigare för katarina,
sen på vägen hem så mötte ja becca, pratade me henne
en stund, ska leka me henne i helgen, wiee :D äntligen! <3
men nu kmr de lite "mycket" bilder :) . pusss <3



där var jag väldigt sugen på cider ;o när jag såg flaskan, ahahha x)













2009-08-31 @ 14:43:32 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: hanna bästavän

jag älskar dig bästavän, mest av allting !

2009-08-31 @ 16:39:14
URL: http://hhannadror.blogg.se/
Postat av: julia

söta är ni ;)

fyfan va ja saknar alla <3

2009-08-31 @ 16:49:03
URL: http://juliakaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0