tar aldrig tårarna slut?

mår verkligen inge bra , grät hela kvällen igår, tänkte tillbaks, från dag ett till slutet.
jag kan knappt tro att de är såhär nu. allt är ensamt. har tappat mitt hopp totalt. mitt hjärta
har sagt stopp sen du lämnade mig. men ändå lever jag än. konstigt
bryter ihop inombords, kan inte sluta tänka på allt som har hänt.
varför blev de såhär? :'( jag klarar inte av de här.
jag har fått mitt sista sår i hjärtat, har bara lust o säga hejdå



är hemma idag igen, fortfarande ont i halsen & magen
men ah, ska städa rummet idag som ja inte gjorde igår
sen blire sitta här vid datorn elr vid tv, så ska ja plugga mer spanska
men hörs sen.


2009-08-27 @ 11:05:00 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0