Svar på frågor

Hur ofta handlar du kläder?
det är olika, jag sparar pengar rätt så ofta, så handlar jag de jag mest behöver

Vilka är dina favoritaffärer?
h&m , gina , bikbok , cubus

Handlar du ofta via internet?
rätt så sällan. men ibland kan det hända att jag köper nåt via nätet

Hur får du ditt hår så fint?
ursäkta? mitt hår fint? det är helt slitet. jag färgade mitt rätt så mycket det här året nu. då färgade jag minst mitt hår 2 gånger per månad. så sist när jag färgade här hemma de va senast i maj, då blev de missfärgat det blev hela håret grå,vitt. då dagen efter så gick jag till frisören och färgade tillbaka mitt hår. men det blev inte exakt den färgen jag ville ha. men bättre det än o gå runt med grått hår. så just nu har jag mellan blond. men annars brukar jag bara använda schampoo o balsam o plattahåret. så jag kommer aldrig att få fint hår,

Vad är det absolut bästa som hänt dig?
åh shit, det absolut det bästa som har hänt mig är att jag var tillsammans med rickard.
det va de bästa som hade hänt mig.

Hur många gånger har du varit blond förut?
Jag är naturligt blond. men när jag gick i 3an så färgade jag mitt hår rödbrunt. sen efter några månader så färgade jag mitt hår blondt igen. så sen dess har jag alltid varit blondin. och jag skulle aldrig kunna färga mitt hår brunt igen. det passade verkligen inte mig.

Om du skulle skriva en bok Mathilda, vad skulle den handla om?
Självklart skulle jag skriva en bok om mitt liv.

Tycker du om äpplen?
haha , nej det gör jag inte. det fastnar mellan tänderna,

hur många har du haft sex med?
ingen alls faktist. även att jag har haft 3 riktiga förhållanden så har jag aldrig haft det
iförsig så var det rätt så korta så det hann inte komma till sex.

Vad är det värsta som hänt dig?
Att rickard lämnade mig, det var hemskt.

Om du kunde göra exakt vad du ville i ett dygn, och världen skulle ändra sig efter dig, vad skulle du gjort?
Först skulle jag flyttat här ifrån såklart, och gjort mina drömmar i uppfyllese.

vem vet absolut MEST om dig?
ingen vet mest om mig.

Vad heter du?
Mathilda Uimonen

Vad har du för intressen?
shoppa helt klart 

hur är det att vara kär?
Helt klart bäst. man kan aldrig vara lyckligare än att vara kär.

varit otrogen?
det tror jag verkligen inte, men jag gillade en person när jag var tillsammans med Viktor. 

är du lång?
166 cm, så inte så lång (:

singel?
yepp,

om du fick bli tillsammans med vem som helst, vem hade du valt?
Rickard , jag minns hur lycklig jag var då, jag hade någon som brydde sig om mig , någon som ställde upp för mig, någon jag kunde prata med och ha kul med. Jag fick vara mig själv helt enkelt, de va helt perfekt när jag var med honom.

om du fick göra EN sak ogjort i ditt liv, vad hade det varit?
att jag färgade håret sist när det blev missfärgat.

vad är du mest nöjd med på dig själv?
min mage! alla säger att jag är så smal, men jag har alltid älskat min mage. Annars så är det ögonen!

vilka bloggar läser du?
oj det är många!

vilken kompis ställer jämt upp för dig, som du alltid kan lita på?
Rebecca Ljungkvist, ( bästavännen, som alltid ställer upp )

Vad är värst med blogg världen?
Att man måste låtsas vara någonting man inte är för att få många läsare. Jag älskar min blogg, jag har ca. 50-60st läsare om dagarna och jag får nästan inga kommentarer alls, men jag älskar min blogg och det handlar om mig och mitt liv. Och jag har aldrig fått kritik så jag antar att dom som läser min blogg tycker om den, så jag klagar inte! Hellre några som tycker om mig än många som hatar mig
2009-08-29 @ 12:32:56 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0