skola !

kunde inte somna igår heller. somnade minst vid ett tiden. åhfan! är så jävla trött nu, har nyss duschat ska snart sätta på mig kläder. sen om en timme kommer fanny o hämtar mig här hemma. åh! orkar inte me skolan nu. kommer säkert inte ha så mycket tid me bloggen nu för attt skolan börjar. för att jag ska plugga oskit. då menar jag PLUGGA. jag ska fan klara saker nu,, som jag inte gjorde förra året. satt som ett frågetecken varje lektion. haha men nu ska ja fixa mig så jag blir klar!. skriver mera sen när ja kommer hem från skolan, hm, iaf ja ska städa hela mitt rum & min garderob idag (a) har lovat mig själv de, får se va de blir för beslut idag . haha, men puss på er <3

kanske får den här idag av mamma :)

2009-08-20 @ 07:08:12 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0