sjuk again.

hej alla ni som läser min blogg :*

Var i gävle o valbo hela dagen igår , kom hem typ vid åtta på kvällen
direkt efter vi kom hem så tvättade jag bort sminket o satt på mig andra kläder
så gick ja o la mig o sov. va så jävla trött o hade as ont i huvet
har sovit minst i 17 timmar, så skönt
va allafall hemma från skolan idag, hade ont i huvet o trött så jag mådde illa
ska va hemma hela veckan nu. plus har ja ingen cykel på fredag,
om jag nu hade en cykel så skulle ja aldrig cykla runt storsjön "årsunda"
MED CYKELHJÄLM :O ! hur cp ser inte de ut då?
aja, skit samma. ska typ plugga spanska idag,
skulle inte förvåna mig om ja har fått nåra andra läxor idag,
ah får väl lösa de på nå sätt då.
men ska kolla på film nu o duscha o städa mitt rum
sen ska ja fixaa lite grejer här.
pusspuss <3


syster ,jag är glad att jag har dig
jag älskar dig mest av allt
alltid flummonen ! <3


2009-08-26 @ 14:13:47 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0