SÅ JÄVLA KÄR I RAPLÅTAR <3

shit sitter och dunkar danish , dunkar så de dunkar i golvet o allt skit
jag älskar hans låtar! finns absolut inge bättre än rap,
lyssnar på de varje dag. annars äre så konstigt att vara en dag utan rap?
de är ingen dag för mig, måste lyssna på rap från morgon till natt
nån mer som älskar rap?. asså shit, de är en sån skön musik,
aja ska typ lägga mig i  tid ikväll, ska upp kvart över sex imorgon :o
kommer fan somna i stockholm haha, kommer se helt drogad ut
tål inte att gå upp så tidigt, och hur blire när skolan börjar då?
jag kommer inte kunna somna på nätterna , gaasch hata!
men nu ska jag dunka på, puzzzzzh <3


2009-08-03 @ 14:36:06 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0