känslorna för dig

tiden har gått långt, varför kan den inte stanna? så jag får ta ett djupt andetag och tänka lite till, på hur jag ska göra och vad jag ska göra, tiden går vet ni egentligen hur jag mår, livets sår går aldrig att läcka, tiden går, jag vill se vart jag går, jag ser ingenting, allt är mörkt, världens ljus slocknades när du lämnade mig. I 13/14 år har jag tänkt på vad jag egentligen vill, men sen blev de november 2008, jag lärde känna sveriges finaste kille, vi snackade länge på nätterna, till slut snackade vi i telefon, sen märkte jag att de va dig jag tyckte om, tiden går vet ni egentligen hur jag mår, livet går, även att jag har svåra sår. jag har fått mitt sista sår, om jag får ett till så säger jag bara hejdå!
jag var tillsammans med en idiot, när jag medans tyckte om dig, till slut dumpade jag honom ,och du sa att du va glad att jag dumpade honom. sen efter nåra månader skaffade du flickvän, när du o hon bråkade så pratade du ut för mig, sen blev de slut. den sista april träffades vi, vi träffades i nåra minuter sen bestämde vi oss för att träffa dagen efter, jag glömde tiden men du väntade på mig, jag kom o jag såg dig, sprang över vägen för jag längtade efter dig. pratade mycket, du fick mig att le, vi gick hem till mig, kollade på filmen halloween, du kittlade mig mycket, du fick mig att skratta, du var den finaste killen i hela världen,  du tog min hand, jag ville aldrig släppa taget om dig, jag sa va jag kände för dig. sen på kvällen följde ja med dig till bussen jag kramade dig hårt, du gick in i bussen, jag såg bussen åka iväg. jag saknade dig redan då. efter nåra dagar, pratade vi mer, vi ringde varann oså. din låssas pappa kände min mamma, för dom hade gått i samma skola i 9 år minst, o din mamma kände min mamma för dom har jobbat ihop. de va mycket som var lika, till slut träffades vi en dag hemma hos dig. 11 juni 2009 de minns jag väl. vi va me dina kompisar, vi myste i sängen, till slut kom första kyssen ,jag glömmer den aldrig, de va den bästa. sen på kvällen åkte ja hem, när ja kom hem så loggade ja in på msn, du va inne o skrev " är de du och jag nu? <3" ja sa: " ja de är de<3". världens bästa dag, nåra dagar så kom du o pervis hit, ni cyklade från åshammar till storvik för att träffa mig, vi gick hem till mig, gjorde lite grejer, med dig va jag lyckligaste, jag kunde inte sluta le. att jag bara fick höra "jag älskar dig baby". så ryste jag, jag fällde en tår, för jag var så lycklig me dig, förstår du?. 21 juni träffades vi sist, dagen efter var de inte vi längre, jag grät hela dagen, har gråtit o mått dåligt sen dess, o de är minst 65 dagar sen. de sista du sa till mig " Älskar dig " . och de sista jag sa till dig " Jag älskar dig ". jag kan bara inte vara utan dig, du var den absolut bästa människan i hela världen. jag vill bara att de ska bara vara vi två. jag kommer ihåg allting. de är sånt som man aldrig glömmer. jag älskar dig obeskrivligt mycket rickard. jag gråter varje dag. för att jag saknar dig sjukt mycket. jag kom ihåg när du låg här i min säng o du sa " du är så söt". åh alla dina ord, du sa dom rätt. de här är verkligen inte lätt. jag älskar dig så mycket så jag har smärta i bröstet varje dag. jag har gråten i halsen, de slutar aldrig att pirra i magen när jag tänker på dig. jag älskar verkligen dig, precis som du är. du kommer alltid att vara perfekt i mina ögon gubben. du är den bästa. jag älskar dig mer än miljoner ord. <333333333 :'(

2009-08-27 @ 21:25:47 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: julia

fyfan finns inga ord, är så hemskt ledsen :/

2009-08-28 @ 16:07:04
URL: http://juliakaroliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0