jag saknar dig

godmorgon bloggen!
suck, jag kunde inte somna igår kväll även att jag var så jävla trött
sluta klaga nu! öh gick upp kl 6 för jag tänkte att jag skulle ta en lång dusch
så nu har jag bara fått på min bh,trosor o t-shirt. vet inte ens vilka brallor jag
ska ha på mig. haha får väl springa runt i underkläder då, de gör väl ingenting
men brist på annat, har som sagt tre lektioner idag. har mest håltimmar då
menar jag håltimmar! dom är typ 1 timme o 20 minuter kanske? as långa iaf
rätt soft, men nu ska jag platta o sminka lite snabbt, sen så drar
evelina och jag till schooool. buhu >< men ha de så bra alla unika läsare
pusss :')

2009-08-31 @ 06:41:32 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0