Jag kan allt, bara om jag vill

MÅL I SKOLAN - Ska försöka gå alla dagar nu i skolan, försöka plugga plugga plugga hela tiden, och sköta mig i skolan, som jag inte gjorde förra året, göra läxorna i tid. gå på alla lektionerna, och inte skolka.

Som sagt hade tid för ett inlägg ikväll, har bara gått runt här och varit sjukt trött. jag tänker inte sova än iallafall,  ska sitta här en stund. Tänka lite på vad jag ska göra med mitt hår. jag vill ju va brunett, men ändå vara blondin, eller mellanblond. så jobbigt att tänka på det här. Men som sagt, måste köpa en ny jacka, skor, väska, nu innan jag får nå fel.
också vill jag ha linser också, har märkt att jag inte ha en sån kanon bra syn, får prata med mamma lite om att skaffa linser då. så ah, i helgen blir det att sova ut och ta det lungt orkar verkligen inte göra nånting mer än att vara hemma. Jag skulle göra vad som helst för att jag skulle kunna sova hela morgonen idag, vad så himla trött vid halv nio tiden när vi gick till skogen. hungrig var jag också. åt nästan ingenting när jag gick till skolan. kan typ inte äta något på morgonen. får väl ta nån macka elr nåt i skolan då. men som sagt. aj har jätte ont i nacken. men ah, ska väl dra nu då. och göra nåt då, lägger in inlägg nån gång ibland när jag har tid, blir väl mest på kvällen och helger troligen, men ni får ha de så bra. <3
2009-08-21 @ 22:25:36 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0