inte mycket blogg nu

usch skogen idag, blää!. slutar 14.20 idag, ååh! hata. aja igår städade jag iaf min garderob, 3 stora säckar full med kläder som jag inte kan ha, eller inte använder, hm idag kanske de blir gävle med mamma o pappa om jag vill när ja kmr hem, men som sagt, skolan har ju börjat. och jag slutar typ lite sent då ju. men då när ja kommer hem så sover jag , eller så pluggar jag när ja får läxor. så jag kommer inte sitta så mycket vid datorn. men jag uppskattar verkligen att ni läser min blogg. för jag kan lägga in nått inlägg då o då när jag har tid. men nu ska jag äta frukost sen ska ja dra till skolan. typ vid åtta elr nått, men ni får ha de så bra. puss <3

2009-08-21 @ 07:25:25 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0