Hemmafru?

Har bara slappat idag sen jag vaknade vid halv två. Läste lite också, men som sagt. Kollade på en sjukfilm som pappa hade fixat, sånna här personen som gör massa farliga saker så man kan nästan dö, och så skrattar dom oså. sjukt vare iallafall men kul var det. Sen tömde evelina och jag diskmaskinen, och jag fixade tvätten, men dom här senaste dagarna har jag känt mig som en hemmafru. Igår klippte jag gräset, bakade, tömde diskmaskinen, sen för nåra dagar sen så torkade jag golven, Snart börjar jag säkert och göra mat varje dag. herregud. eller iförsig, jag får ju lön för det jag gör här hemma. typ 500 kr per månad och så. men ah, jag behöver ju pengar. Och på tisdag ska jag åka in till Gävle och Valbo. shoppa lite. äntligen!. och på onsdag får vi se om det blir att åka på Eckerölinjen eller inte. men ah. på torsdag börjar som sagt skolan. börjar halv nio då. får se när jag slutar då. Men ah, de här ska ni veta. jag ska göra en ny header på kvällen, för den jag gjorde inatt blev katastrof!. men har inget mer o säga. kanske skriver mera senare ikväll. puss på er alla<3

Är så himla besviken jag är på dig.


Fixade mina naglar igår .
2009-08-16 @ 16:38:13 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0