Förlora allt igen?

känns som att jag har förlorat alla mina vänner igen. bara för att vi har hamnat i olika klasser, men för det behöver man väl inte tappa kontakten?. känns jobbigt att bli lämnad när man har haft vänskap i 5 år. det är jätte jobbigt.


Har bara tagit lungt idag, bråkat lite med Evelina som vanligt, har fixat design o allt idag. tagit lite nya bilder. och kollat på film o städat lite. men nu ska jag kolla på tv o lyssna på musik innan jag går o lägger mig o sover. men godnatt, puss på er. skriver imorgon när jag vaknar
puss på er alla <3

musse, du är min ögonsten, 10 år med dig, har aldrig
varit bättre. de är inte lätt att vara utan dig <3 jag älskar dig mest
2009-08-22 @ 23:55:00 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0