:'(

det här är svårt, svårt för mig att leva utan dig, jag är van att jag är med dig o pratar i telefon, och prata om allting. men nu känns inget som förr. ligger på nätterna och ingen sömn blir. tänker tillbaks o faller tårar gång för gång. när jag bara tänker på dig fäller jag en tår. bara när jag tänkte på när du låg nära mig i sängen, du kollade i mina ögon o sa du är så söt när du skrattar. du fick mig att le, dina fina ord fick mig lycklig, när vi bara snackade i telefon så fick jag en leende på mina läppar. minns allra första gången vi snackade på msn. och dagen efter så ringde du mig, va rätt osocial men de va nice. och de va förra året, pratade med dig rätt så mycket, du ringde till mig när du hade svåra problem, vi kunde prata om allt för varann. egentligen fattar jag fan inte varför de är såhär. men första gången vi träffades "sista april" pratade vi mycket, dagen efter träffades vi med, jag glömde bort tiden men du väntade på mig, jag kom på vägen, såg dig på andra sidan vägen, sprang över vägen, för att komma fram till dig. pratade länge, gick hem till mig böcka i sängen slängde kuddar på varann, och du kittlade mig mkt, med dig kunde jag vara mig själv, oh det va alltid kul o va med dig. sen kollade vi på filmen halloween, myspys i sängen, du tog min hand o hade handen runt min mage, låg tätt intill dig, så nära att jag kände dina andetag, sen blev filmen slut, ja stängde av, vi låg o pratade länge i sängen , kommer ihåg fortfarande va du sa o va vi gjorde. varje minut va värt me dig den dagen, sen vid tio skulle vi gå till bussen, kom fram till bussen, kramde dig hårt. gick iväg, såg bussen åka iväg, saknade dig redan då. tänkte på dig hela kvällen då. sen efter nåra veckor så träffades vi igen när de va juni, 11 juni minns jag väl, åkte till dig, mötte dig på vägen, gick hem till dig, träffade dina polare som va hos dig, rätt schyssta o roliga, pratade om massa skit, sen kollade vi på nån film, myste i sängen, tätt intill varann, sen kysste du min kind, sen nuddade jag dina läppar, kysste dina fina läppar. hållde om dig hårt, "var verkligen kär". sen gick vi ut en sväng på alltan, sen gick vi in, så kom du bakifrån o lyfte upp mig, hehe, gick upp på ditt rum igen, myste där själv när alla andra hade gått ut, kysste dig åter engång, att jag bara fick känna dina varma läppar o fick hålla i din hand, så var jag lyckligaste i hela världen. det var bara dig jag ville ha o inget annat. sen blev de slut på dagen, jag åkte hem, du skrev på msn " är det du oh jag nu?<3 " , jag sa " ja,de är de<3". finare dag har aldrig funnits. sen träffades vi igen, åkte hit till mig, myste i sängen o snackade länge me min mamma "who cares". sen gick vi ut, stog o höll om dig o kysste dig länge, de du sa när du åkte " älskar dig " , bara när jag fick höra de ordet så ryste jag , o fick fram ett leende.  nåra dagar till så träffades vi igen, ja åkte hem till dig, gjorde lite grejer, gick till bj o handlade juice. kollade på film, sen slut på dagen, kramde dig hårt o kysste dina läppar, de sista du och jag sa till varann " Älskar dig". dagen efter va de inte vi längre, blev helt krossad, hade slut på ord, kunde inte säga ett ord. grät bara hela tiden, tänkte på dig o de vi gjorde, skrekinombords, mitt hjärta skriker efter dig än. varför blev de såhär. jag klarar inte av de här, smärtan i hjärtat vill aldrig försvinna, de är bara du som kan bota de. du fick mig att skratta,le, måbra. de va bara dig jag kunde prata med. du va så speciell, och underbarast, vi hörde ihop. vi var rätt så lika, har inte hört din röst på länge, men du upprepas i mitt hjärta o tankar, men jag vill ha allt i verklighet igen. bättre tid har jag aldrig varit me om, du är unik. finare kille än dig finns inte, och du ska veta att jag är fortfarande kär i dig sen första dagen jag träffade dig. har aldrig haft en sån här riktig kärlek nångång, jag vill bara vara med dig, o vara tillsammans med dig i flera år som du sa förut. och jag litade på dig. men jag vill ha tillbaka oss igen, saknar inte du våran tid som vi hade? alla dagar,skratt,samtal,nätter vi snackade på msn,kyssarna,kramar,allting som finns. våra stunder va för underbara. och jag hoppas att du förstår mig, och du vet vem du är, och du ska veta . jag älskar dig mest, och jag saknar dig väldigt mycket, och du kommer alltid att vara perfekt i mina ögon oavsätt hur de än är. alltid du som får mitt hjärta att slå varje sekund.<3

2009-08-31 @ 19:21:15 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0