Studying

Nu hade jag tänkt byta till blogg.se istället för myshowroom. Det är lättare uppdateringar här på blogg.se.

Iallafall så har jag varit i skolan idag, har varit rätt bra dag må jag säga. Mamma hämtade upp mig vid skolan vid halv 3 så åkte vi och snabbhandlade på coop extra och sen vidare till Bessemer, men nu är jag hemma och ska plugga till biologi prov som sker på fredag, ska ge järnet! Lika har jag prov i spanska nästa vecka, min lärare hoppas jag får VG på det provet och då ska jag satsa också. Men nog om bloggande så jag kan börja någon gång, kanske blir en paus med oboy och macka, lite facebook med. Hörs sen när min hjärna har ploppat ur

2011-10-11 @ 16:06:17 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0