My love, my life, my everything



Jag kan inte beskriva med miljoner ord på hur mycket jag älskar dig min älskade gobit. Jag älskar dig så jag nästan spricker, du är det bästa som har hänt mig Musse. När du inte längre finns i vår familj, så kommer jag att höra hur då går på golvet med dina tassar, hur du trippar fram, hur du skäller. Och när du ställer dig på bakbenen och sätter framtassarna på mina ben när jag sitter vid datorn. Finns inget bättre än att ligga i min säng o ligga pussa och gosa med dig, Att bara höra dina andetag när du sover, är så gulligt. Jag kommer alltid att älska dig hjärtat mitt. Även om du försvinner från världen, men du kommer aldrig att försvinna från mitt hjärta, där kommer du alltid finnas. Älskade Musse

2011-10-11 @ 22:35:24 Feelings Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0