You are special

Om gårdagen så städade jag mitt rum det behövdes verkligen så nu är det rent och fint igen. Sen på kvällen när jag satt o kollade på shrek så ringde lilla sötnosen Tim, haha han är så rolig! både han och jag älskar tecknat. Lite gulligt tycker jag! Men igår hade jag jätte ont i magen på nåt sätt, på ett sätt ville jag spy och på det andra sättet var jag hungrig.. jätte konstigt så jag la mig i sängen och kollade på första shrek filmen, om jag ska vara ärlig så älskar jag shrek, ska ta och titta på alla filmerna idag. jätte mysigt! Skulle egentligen träffa Tim idag men det får bli till helgen istället, börjar bli förkyld nu. Börjar bli täppt i näsan och tjock i halsen. Då blir det dags att ta halstabletter och sånt då för att bli frisk för jag vill absolut inte vara borta från skolan, men nu ska jag äta frukost, vaknade sent som vanligt. puss<3
2011-01-09 @ 13:58:51 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0