Tårarna ser alla, men ingen ser när hjärtat inom mig blöder

har haft rätt kul med boysen på msn skrattade så mycket så fick inge luft nästan. Men har kollat på solsidan va sjukt bra! älskar verkligen solsidan, äger sönder allt! Men tänkte ta något o dricka och sen tvätta ansiktet och borsta tänderna så ska jag gå o sova, ska upp klockan 6 imorgon sen tar man halv 8 bussen till skolan, ska även gå även att jag inte mår nå bra. Men jag måste ju, ligger efter väldigt mycket. Så det är ingen idé och vara hemma nåmer. Jag vill verkligen ha 8A tillbaka, handen på hjärtat jag skulle kunna göra exakt vad som helst för att få tillbaka den underbara klassen, saknar den så mycket! Men ska stänga av datorn och göra det jag ska innan det blir fööör sent som det brukar bli ibland. Men bloggar imorgon efter skolan troligtvis. Puss godnatt<3
Hela tiden skrattade jag och hade kul på lektionerna och efter skolan med 8A, saknar den klassen så mycket! Hela tiden var det damp och skratt hela tiden, vill verkligen ha tillbaka det. Då klarade man verkligen skoldagarna men det gör man verkligen inte nu!
2011-01-23 @ 21:26:32 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0