sjuklingen Mathilda

Hostade som en galning när jag gick o la mig inatt. Men kunde sova efter ett tag, va tyvärr hemma idag från skolan också jag vill absolut inte missa något i skolan men förtillfälligt har jag gjort det som jag har ångest för nu, men jag orkar inte va i skolan när jag inte ens kan prata. Men nu ska sjuklingen kolla på livet enligt Rosa, ja ni kanske inte visste att jag älskar barnfilmer, man växer aldrig ifrån disney och barnfilmer det kommer aldrig jag göra. Men ska bädda min säng och kolla på Rosa resten av kvällen. Hörs i nästa inlägg

Önskelista:

1. Löshår

2. Nya kläder

3. Nya smycken

4. Pälsmössa

5. Ny jacka

6. Nya skor

7. Ny mobil

8. Ny bärbardator + högtalare

9. Systemkamera

10. Epa + kort

 

2011-01-14 @ 18:52:42 Everything Permalink


Kommentarer
Postat av: Miss0 - mitt liv i Oslo

Krya på dig :)

2011-01-14 @ 19:44:20
URL: http://www.miss0.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0