Sandvik&Göranssonska

vaknade kvart i 7 och jag fixade mig på en halv timme, bra för o va mig. fick skjuts utav mamma till bussen så de va skönt. åkte till julia o sen fick vi skjuts till sandvik, va rätt tråkigt till en början men sen när man kom in på värket, as najs o se alla robotar. sen åkte vi mot göranssonska skolan, va rätt kul haha. första man gjorde va o kolla in alla och allt där. sen va de lunch va inte så gött, men sen gick julia och jag på ett eget äventyr där haha. sen fick jag styra eller köra elr va man ska säga en robot, hihi as najs! sen började de pipa för den kom för nära elr va man ska säga, första jag sa bara: åh nej den fick damp! oså tänkte jag fan nu har jag förstört den här grejen.. hahaha! men sen gick man runt o så där och sen skulle vi tillbaka till skolan, men sen fick vi skjuts till skolan. hade bara en lektion kvar. sen när jag skulle till bussen så missade jag den precis, men sen såg jag xander och albin och en till ute, så jag va ute me dom ett tag sen gick vi in i skolan o satte oss i den trasiga soffan hah o pratade om allt, sen kom jalle och philip, va faktiskt rätt kul hahaha, sen tog jag halv 4 bussen hem, men nu sitter jag här och funderar på att kolla film eller sova. men ah bloggar sen under kväällen puss
2011-01-28 @ 17:06:29 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0