Min sjukoutfit & min bästa bok

Dagen består av att läsa Ego Girl och lyssna på musik och ta det bara lugnt. Vill bara åka till skolan och prata med min lärare och fråga vad jag ska göra och vad jag ska plugga så jag hinner ikapp, vill bara plugga och plugga. Får bara en sån svår ångest att jag är hemma och är så sjuk och mår dåligt. Fast det är ju inte mitt fel att jag är sjuk, och jag kan inte vara i skolan heller när jag är sjuk. Så jobbigt och vara på lektioner när man är så förkyld som jag är och är hes som en kråka. Och hostar som jag vore att jag skulle ha upp alla delar inuti kroppen det är så hemskt och jobbigt hela tiden. Men nu ska jag inte klaga nå mer det kommer o gå över bara om jag tar det lugnt och tar medicinerna så kommer allt o bli bra.
Mysdress - Gina Tricot
+ har världens största byxor, skulle ha storlek M men tog fel och tog L... Men men är man blind så är man (a)
2011-01-18 @ 11:09:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0