Min nya start

Nu ska jag börja om, genom att byta blogg till min gamla/första blogg. Jag kommer bara att blogga på blogg.se, fattade inte ens att jag började med myshowroom, så sjukt seg att uppdatera, tar typ en kvart + så loggas man ut helt automatiskt, sen får man börja om också brukar halva texten det man har skrivit i inlägget va borta. Tänkte det va en bra början med att börja om på nytt här. Skiter i vad jag har uppdaterat här för länge sen, jag säger att det här är en ny start. Just den här dagen är början på den här bloggen. That's it, bloggen kommer handla mer om mig själv än vad jag gör på vardagarna osv. Mer känslor osv. Ja det kommer hända mycket här helt enkelt, även ska jag lägga ut videosar hihih. De blir mer kul!
Jag är väldigt glad att jag har förändras i alla fall. Väldigt mycket på ca ett år både på utsidan och på insdan men det är på ett väldigt positivt sätt, tur att jag har växt ifrån fjortistiden, usch för den äckliga tiden!. Oså kommer jag göra en stor förändring på måndag som jag kommer att bli så lyckig för jag ska nämligen färga håret brunt, kommer bli så nöjd (hoppas)
2011-01-05 @ 19:23:54 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0