Man får leva drömmarna i sömnen

gooooooooooooooodkväll!
Tänkte ta en varm dusch nu innan jag går o lägger mig och sover. Fryser verkligen jätte mycket! Imorgon blir det skolan, efter blir jag upphämtad av familjen för vi ska familjehandla som man gjorde förr ofta. Ska även köpa skor och kanske något annat också. Ja men nu ska jag hoppa in i duschen och lyssna på musik sen och läsa några sidor i min bok sen blir det att hamna i drömmarnas värld. Bloggar kanske imorgon bitti när jag vaknar, eller nej jag tvivlar om det. Sitter nog halva morgonen och kämpar för att få i linserna eller hitta rätta kläderna, så jag bloggar nog när jag har kommit hem. Men finns alltid på mobilen som är hel tejpad men den funkar ändå puss!
Skitig spegel, små fötter, liten tjej som heter Mathilda som är bara 167 cm lång men hon är nöjd med sig själv ändå, she loves herself and her life. Men hon gillar inte killar som bara tänker med kuken ;)
2011-01-20 @ 21:14:08 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0