Klarar inte av det här nu

Jag orkar inte vara sjuk längre.. Ont i huvudet ofta, trött exakt hela tiden, man får hålla i sig i bordet när man ska svälja för det gör så fruktansvärt ont, täppt i näsan hela tiden, hostar hela tiden väldigt jobbigt, och ibland är jag jätte hes så jag inte kan prata. Det är inte särskilt lyx att va hemma från skolan o va sjuk, det är jätte jobbigt. Jag kommer få plugga arslet av mig ju! Men jag ska försöka o gå imorgon till skolan. Får ta med mig en hel hög med mediciner. Men igår skrev jag med min favorit grek, jag ska träffa han igen i sommar när jag åker ner till Kreta i två veckor. Kommer bli så härligt, slippa Sverige. Men idag ska jag bara ta de lugnt, ligga i sängen o kolla på tv eller läsa. Orkar inte med datorn ibland, men bloggar senare under dagen

Min favoritgrek

2011-01-16 @ 12:15:09 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0