Kan dagarna gå lite fortare

Helt sjukt att just jag längtar till skolan, jag som ville döda alla lärare och bränna ner skolan det kanske va så när jag gick på hedängskolan. men jag har ingen sån känsla just nu, känns bara bra när skolan börjar snart. Då har man ju något att göra om dagarna istället för att sitta fastklistrad vid datorn från morgon till sent på natten. Och även träffa alla underbara vänner som man har grymt kul med. Men nu när skolan börjar ska jag satsa hårt, mitt nyårslöfte är att jag ska ta skolan på allvar nu. Jag kommer sluta 8an det här året och jag vill inte ha ett enda IG när jag slutar den här terminen. Jag ska verkligen plugga stenhårt och ta hem böcker och uppgifter som jag behöver träna mer på så att jag kan, det vore ju bra? Då kanske jag inte får så svårt när jag börjar 9an till hösten.
Jag saknar er jätte mycket!
2011-01-05 @ 23:33:13 Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0