Jag hatar och älskar dig på samma gång

Min farbror John kom hit igår, va kul faktiskt! va så trött så jag skrattade åt nästan allting han sa, men gick o la mig runt elva tiden och när jag vaknade vid halv 7 imorse så mådde jag illa och hade as ont i huvet, visste inte om jag var död eller levande. Så jag var hemma idag, men mår bättre nu. Så de blir skola imorgon, ska även på besök hos Sandvik, sen göranssonska skolan får hoppas att de blir kul. Men snart kommer systers pojkvän hit, ska om ett tag möta han, så de blir kul o ha lite sällskap i helgen :) men ska byta om nu tänkte jag till mjukiskläder. Men hörs!
2011-01-27 @ 17:22:16 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0