I Hate myself sometimes

Varför tog jag mig inte till skolan idag för när jag lovade mig själv så stort? Jo för jag hatar min hals så jag lust att skära av den, men nu när jag vaknar till det riktiga livet så är jag helt frisk men näsan är värst men inte lika illa som förut. Får nå problem på mig själv. Jag vill fan till skolan! det är det ända jag vill nu, och bara ta hem massa uppgifter från olika ämnen så jag får plugga i kapp för det är jag mest behov utav. Jag ska gå imorgon, även att jag inte mår bra inombords så ska jag ändå gå, jag träffar ju dom som mår får mig att må bra. Nej nu ska jag äta frukost och klä på mig, hörs sen!
2011-01-19 @ 14:10:58 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0