I hate my eyes!

jag fick konstiga sömntabletter igår kväll. jag blev trött utav dom men jag kunde inte somna så jag kunde inte somna fören klockan var 2 ungefär på natten, och jag skulle upp kvart i 6 och när jag vaknade så hostade jag som fan! aja bara för att jag skulle upp tidigt var för att jag skulle få i linserna och när jag väl skulle få i dom så blinkade jag och linsen dampade hela tiden, tillslut fick jag ont i båda ögonen. men sen när jag fick i den högra, då blev jag skit glad! sen när jag skulle få i den vänstra, den mest envisnaste öga som finns, när jag fick i den så la jag den fel och de blev nå fel med den gjorde väldigt ont så fick jag inte ur den heller efter ett tag för jag såg inte den för ögat va så rött och tårögd.. sen efter mådde jag lite illa osvosv sen sa jag till mamma att hon skulle sjukanmäla mig, så satt jag ett jävla tag för att få ur den högra linsen, gjorde så ont i ögat så jag grät nästan, sen sa jag till henke.. om jag får ut den här linsen så ska lova att avguda dig, ah rätt som de va så fick jag ut den, men man kan göra exakt va som helst för att få ur en lins när det inte går att få ur den och att det gör ont. så ja nu ska jag avguda honom då. Aja jag som ville till skolan idag och träffa alla som jag inte träffat på tusen miljoner år! ååååh saknar allla underbaringar
2011-01-11 @ 07:49:25 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0