I can't stop thinking about you

Åkte till Sandviken med 7 bussen. Kände att jag höll på o dö, min hals känns så uppblåst på något sätt. Kunde inte prata på morgonen heller, va jobbigt.. Dagarna i skolan kommer i allafall inte bli som förut, jag saknar 8A som bara den, jag vill inte gå i en annan klass. Men tyvärr så måste jag det, träffade alla saknade boysen som man inte träffat på ungefär två-tre veckor.. Men de va jobbigt o va i skolan idag, jag är både förkyld och tankarna drar ner mig väldigt mycket, så jävla jobbigt. Men jag vill inte visa bland alla att jag mår dåligt över det som hade hänt för någon vecka sen. Smärtan inombords kom inte direkt, jag fick det när jag började tänka på dig hur jag hade det med dig och alla dagar jag var med dig. Känns bara konstigt att jag inte har dig längre.. Jag vill både slå sönder dig medan jag bara vill hålla om dig och säga att jag älskar dig mer än allt annat här på jorden.
Åkte hem vid halv 12 för jag orkade inte längre, men har bara tagit de lugnt. Måste äta snart har inte ätit nånting idag, inte ens frukost. Tänkte göra nudlar med kyckling smak som är världens godaste! tänk jag åt det varje dag förut både till frukost och lunch och kvällsmat, lite beroende! Men ska göra det nu är sjukt hungrig! puss
2011-01-12 @ 16:11:38 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0