Goodnight lovers!

Har slappat i soffan i några timmar, väldigt skönt! fast råkade somna några minuter. Blir irriterad på den förbaskade förkylningen som aldrig vill ge sig. Men har nyss tvättat ansiktet och haft på mig brun utan sol, är så blek när jag är förkyld, ser ut som ett lik. Men tänkte läsa några sidor i ego girl sen tänkte jag sova, är så grymt trött! imorgon är det skola, får se om jag klarar av det. Annars åker jag hem och tar med mig böcker hem så jag får plugga igen det jag har missat nu när jag har varit borta från skolan. Men bloggar imorgon efter skolan tror nog inte jag orkar det på morgonen när jag är mest som död. Men hörs!

2011-01-16 @ 22:37:45 Everything Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0