Det går fort när man har roligt

va as kul idag fan! började med att ha kul me emil på morgonen, sen träffa man bästa philip. sen språk fast det va as tråkigt, sen blev man omringad av killarna som man gick med förut "8a" och ja dom släpade ut mig i snön o jagade mig och bar mig, ja gamla goda tider de. sen va de teknik, as trök. sen va de klassråd blä, sen svenska, sen på lunchen gick vi till enen o köpte massa gott, hade as kul me nicklas o emil hahah! ah men sen va de so, sög fast jag gick ut från klassrummet ett tag för att träffa xander o nåra. men tog två bussen hem, o nu sitter jag här o kanske är lite hungrig, ska även ta de lugnt idag. men bloggar sen puss

jag & emil

2011-01-26 @ 14:56:28 Permalink


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilket program redigerar du dina bilder i? Med tanke på att man inte ser hur mycket finnar du har :)

2011-01-26 @ 15:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0